Usluge upravljanja voznim parkom
Ispod možete da pronađete naše usluge koje pružamo klijentima u domeni upravljanja voznim parkovima.
Dole navedene usluge svakako nisu sve šta smo u mogućnosti da ponudimo, a za sve posebno zahtevne ili specifične usluge koje trebate možete u svakom trenutku da nas kontaktirate i zatražite dodatne informacije, bilo putem telefona, emaila ili online formulara.
Car Fleet Management d.o.o. kao ekspert u području upravljanja voznim parkovima svojim klijentima nudi besplatan savetodavni servis u cilju optimizacije troškova voznog parka.
U tom smislu kod inicijalnog kontakta predlažemo sledeće korake:
- Dubinsku analizu iskoristivosti i efikasnosti postojećeg voznog parka.
- Izradu predloga zamene voznog parka sa prilagođavanjem flote aktuelnim poreskim zakonima vezanim uz upotrebu vozila u poslovne svrhe, kao i buduće zakonske propise i direktive vezane za korišćenje vozila i smanjenje štetne emisije u skladu sa preporukama i direktivama EU.
- Zamenu amortizovanog voznog parka novim koji je prilagođen potrebama klijenta.
Optimizacija ekonomičnosti i ekoloških aspekata
- Putem selekcije modela prema kriterijumima niže potrošnje goriva i smanjene štetne emisije za potrebe “benefit flote” (za vozila dodeljena zaposlenima na korišćenje 24 h) – predlažemo:
- “downsizing“ motora u cilju smanjenja prosečne potrošnje goriva
- izbor “eko” motora sa nižim stepenom CO2 emisije
- Savetovanje kompanija kod izrade “Footprinta – zelenog otiska” & “CO2 emission” propisa za vozni park lakih komercijalnih vozila, uključujući izradu platforme za detaljnu strategiju uvođenja modela sa niskim stepenom zagađenja i manjom specifičnom potrošnjom goriva („green fleet“, tj. motori s niskom emisijom i niskim mpg parametrima, uvođenje hibrida, EV – električnih vozila i sl.).
U slučaju potrebe zamene postojećeg voznog parka novim vozilima u celosti ćemo pomoći klijentu da što lakše proda postojeća vozila uz najbolje cene na tržištu.
Potpuno individualnim analitičkim pristupom potrebama i željama klijenata, kao i vrlo dobrim poznavanjem i uvidom u stanje na tržištu vozila i pratećih usluga, u dogovoru sa klijentom usklađujemo potrebe sa trenutnim uslovima na tržištu u svrhu postizanja najboljeg odnosa uloženo/dobijeno, kao i smanjenje troškova koristeći sve zakonske i poreske olakšice ili prednosti.
Zbog obima nabavke u mogućnosti smo da osiguramo najbolje komercijalne uslove od dobavljača ili uvoznika vozila. Svi ovako postignuti benefiti u celosti se prenose na klijenta.
Kroz niz različitih analiza i koristeći bogato dugogodišnje iskustvo iz područja upravljanja flotama vozila i finansiranja istih, izrađujemo posebno prilagođena rešenja u svrhu optimizacije troškova eksploatacije (tzv. TCO-trošak ukupnog vlasništva) i maksimalno ekonomično uvažavanje želja i realnih potreba.
Klijentima takođe pružamo mogućnost usklađenja i ravnotežu cilja po osnovi CO2 emisije i troškova flote.
Po završetku analize klijent dobija optimalno formiran vozni park u smislu odnosa ukupnog troška i tehničko-funkcionalnih potreba.
Naša usluga upravljanja voznim parkom kompanija dostupna je za sva vozila, bez obzira da li su u vlasništvu kompanija ili su vozila finansirana putem leasing-a.
U saradnji sa svim vodećim finansijskim kućama iz područja leasing-a, u mogućnosti smo da ponudimo celovito rešenje finansiranja nabavke vozila uz trenutno najpovoljnije uslove na tržištu.
Na zahtev klijenta, u celosti možemo preuzeti već započeti proces pregovora sa finansijskim institucijama u delu finansiranja nabavke vozila, pa time možemo osigurati najkvalitetnije uslove na tržištu.
U potpunosti preuzimamo kontrolu procesa registracije i osiguranja vozila, kao i redovne godišnje obnove istih.
U saradnji sa vodećim osiguravajućim društvima nudimo prilagođena rešenja i uslove osiguranja uz maksimalnu optimizaciju troškova. Preuzimamo proces ugovaranja i obnove polisa AO, KASKO i osiguranja putnika, kao i zeleni karton.
Prednosti koje klijent ostvaruje:
- Više ne mora voditi brigu oko ugovaranja polisa i obnove osiguranja. Sva vozila su potpuno osigurana tokom celog perioda trajanja ugovora.
- Iznos osiguranja vozila sastavni je deo mesečnog troška usluge upravljanja voznim parkom.
Takođe, preuzimamo kompletnu brigu oko periodičnih tehničkih pregleda i ispunjenja svih zakonski propisanih preduslova i dokumentacije potrebne za isporuku i početak korišćenja novog vozila, za ceo period trajanja ugovora.
Vršimo kompletnu koordinaciju procesa isporuke vozila, uključujući pripremu vozila sa svim potrebnim dokumentima i zakonski propisanom opremom.
Na zahtev klijenta vršimo dodatne usluge opremanja i/ili oslikavanja vozila u skladu s korporativnim propisima klijenta.
Klijent prilikom isporuke vozila dobija kompletno pripremljeno i opremljeno vozilo spremno za trenutnu upotrebu i eksploataciju .
U celosti upravljamo svim procesima i događajima koji se tiču održavanja vozila, bilo da se radi o redovnom održavanju ili vanrednim popravkama vozila, kao i preuzimanjem rizika svih neplaniranih troškova po osnovi održavanja vozila, a za to osiguravamo klijentima unapred poznate fiksne troškove održavanja.
Usluga upravljanja procesom održavanja vozila uključuje sve troškove održavanja vozila, redovnog i vanrednog, kao i sav potrošni materijal tokom perioda eksploatacije (kočione obloge, tečnosti u motoru, potrošni materijal, metlice brisača i sl.), bez obzira na njihovu potrebnu količinu u normalnim uslovima korišćenja vozila i za ugovorno određenu kilometražu.
Sva vozila tokom celog perioda trajanja ugovora o održavanju, održavaju se isključivo u ovlašćenim servisima koristeći samo originalne rezervne delove i materijale koje preporučuje sam proizvođač vozila.
Naš ekspertski tim vrši kontrolu svih radnji i troškova održavanja vozila, kako redovnog, tako i vanrednog održavanja, čime se osigurava potpuna kontrola svih radnji na vozilu i njihova ispravnost i sigurnost upotrebe, a veliki obim nabavke osigurava najkonkurentnije uslove i cene na tržištu, što direktno utiče na nižu cenu paketa održavanja. Naš stručni tim kontinuirano prati stvarno pređenu kilometražu i konzumaciju svih usluga, kao i u slučaju indikacije odstupanja daje korisniku predlog korekcije ugovora o upravljanju na način da se usklade ugovorni parametri i na taj način se izbegnu velika odstupanja po isteku ugovora.
Usluga upravljanja pneumaticima uključuje dodatne pneumatike, u odnosu na trajanje korišćenja vozila i ugovornu kilometražu.
Usluga upravljanja pneumaticima uključuje, osim pneumatika, sezonsku zamenu, kao i skladištenje istih tokom perioda korišćenja vozila.
Našim savetodavnim pristupom i korišćenjem odgovarajućih dimenzija i kategorija pneumatika moguće su znatne uštede u ovom segmentu.
Usluga zamenskog vozila osigurava Vam mobilnost u svakom trenutku korišćenjem zamenskog vozila unapred ugovorene kategorije u slučaju potrebe za istim kod:
- većih kvarova
- šteta na vozilu
- krađe i sličnih događaja.
Usluga se ugovara na određeni broj dana korišćenja zamenskog vozila tokom perioda.
Usluga pomoći na putu, koja je dostupna 24 sata dnevno pozivom na besplatni broj, uključuje osiguranje mobilnosti i pomoć u svim situacijama kad niste u mogućnosti normalno koristiti Vaše vozilo pokriveno našim uslugama.
Usluga pomoći na putu dostupna je u istom obimu pokrića, bez obzira na marku vozila.
Uslugu pomoći na putu moguće je ugovoriti i za sve države Evrope (van Srbije poziv se ostvaruje na poseban fiksni broj, uz sagovornika koji govori srpski, bez obzira iz koje države se vrši poziv).
U celosti preuzimamo kompletan proces obrade šteta na vozilima:
- Obrade šteta s osiguravajućim društvom
- Ugovaranje popravki vozila sa servisima
- Likvidacija šteta
- Vraćanje vozila korisniku
Tokom perioda popravke vozila osiguravamo mobilnost klijenta, odnosno korisnika vozila kroz uslugu zamenskog vozila.
Nudimo posebno kreirane i prilagođene VIP usluge za klijente:
- “Door To Door”usluga
- Usluga uključuje preuzimanje i povratak vozila u svrhu obavljanja radova na vozilu (održavanje, registracija, pneumatici i sl.)
- Ostale VIP usluge na zahtev
- Za naše klijente u mogućnosti smo osigurati sve ostale VIP usluge na zahtev uz prethodni dogovor.
Svi naši klijenti mogu u svakom trenutku putem telefonskog poziva dobiti sve potrebne informacije vezane uz vozila i naše usluge.
Pozivi se sistemski beleže, tako da je moguće u svakom trenutku dobiti razne oblike izveštaja o svim ostvarenim zahtevima i prijavljenim slučajevima – otvorenim i zatvorenim, odnosno rešenim.
Putem Call centra korisnici vozila u mogućnosti su npr. rezervisati termin u servisu, dogovoriti zamenu guma, zatražiti Door-To-Door uslugu ili dobiti informaciju o pojedinim uslugama uključenim u njihov ugovor o upravljanju.
Svim našim korisnicima standardno dajemo uslugu redovnog izveštavanja o stanju njihove flote, putem kojih u svakom trenutku imaju kompletan pregled i bitne informacije o njihovoj floti na bazi kojih mogu donositi važne odluke u njihovom poslovanju.
Svi naši klijenti dobijaju pristup našem online korisničkom centru gdje mogu u realnom vremenu pratiti sve bitne informacije o svom voznom parku:
- pregledati detalje pojedinih ugovora
- pregledati sve podnete zahteve putem call centra ili putem online servisa
- kreirati nove zahteve ili slučajeve za rešavanje, poput upita o pojedinim uslugama, zahteva za dostavom podataka, prijaviti štetu ili kvar na vozilu i sl.
- pregledati sve izdate račune, ponude i sl.
- preuzeti niz pred-definisanih izveštaja o svojoj floti